lørdag 25. april 2009

Bursdagskort på bestilling

Jeg fikk en utfordring av en kollega å lage 2 bursdagskort. Jeg visste ikke veldig mye om personene jeg skulle lage til slik at jeg måtte lage litt "generelle" kort. Jenta er i fra serien til Magnolia, teksten er trykket ut i Abigale Classic fra QK. Den lille tagsen er også fra QK og "Gratulerer" har jeg skrevet på for hånd etterpå. Pynten bak blomsten er den gamle gode Magic M, kan brukes til mye rart ☺



Kort i samme katogori "Generell". Ei annen jente fra serien Magnolia, utrolig søte jenter! Teksten her er den samme som over, altså Abigail Classic fra QK. Rammen er også fra QK. Jeg har limt på transp. plastikk som fungerer som et vindu over teksten. Rammen er uthevet med pop-dots i forhold til teksten, ganske artig :o) Teksten er et stempel fra Papirgleder tror jeg. Tagsen er den samme som kortet over, altså trykket ut og skrevet på for hånd.


Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails