lørdag 26. desember 2009

For en dag!!


Jeg har nettopp avsluttet en 2,5 timers leting etter Odin. Han hadde slitt seg da han sto ute. Han har vært ute på tur alene med et 10 meters lang line etter seg! Etter over 2 timers leting og da det begynte å bli mørkt, bestemte jeg meg for å ringe politiet. De hadde fått inn melding om at en irsk setter-lignende hund var blitt funnet. Jeg ble satt over på telefon til finneren og jeg gjenkjente fort Odins piping i bakgrunn. Ei jente hadde funnet han og tatt han med seg hjem. Han hadde nok ikke hatt det så verst, han hadde til og med fått ligge i sofaen hos henne. Jeg ble utrolig lettet og merket ikke at jeg frøs og var iskald før jeg var kommet meg hjem...jeg var bløt helt opp til knærne! Godt å ha Odin hjemme igjen og nå skal jeg unne meg ett godt varmt bad! Kan ikke huske sist jeg var så redd! Men heldigvis ordnet det seg til slutt!

1 kommentar:

Nina sa...

Å kjære deg da, huff, så skummelt... Så snarrådig av deg forresten å ringe politiet da, det tror jeg ikke jeg hadde kommet på å gjøre. Dobbelt skummelt var det nk at han ble borte på et relativt ukjent sted. Veeeeeeeeeeeldig glad det gikk godt da. God klem fra meg :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails