torsdag 7. april 2011

En fornøyd liten herremann og oppdrag utført!

Her er en liten herremann som er super fornøyd med at sportsdelen til vogna endelig er i bruk. Mamman er fornøyd med at minsten sitter i sele og minsten selv er nok VELDIG fornøyd med oversikten han har derfra :)
 

Jeg fikk en forespørsel om å lage 20 stykk dåpsinvitasjoner av en leser av bloggen min og selvfølgelig takket jeg JA til oppdraget! De ønsket ikke ferdig tekst inne i invitasjonen siden de ønsket å skrive selv. Derfor er det kun hvit papp med en stemplet pynterad (fra Grunge Collection) inne i invitasjonene da jeg sendte de fra meg. I dag ble de sendt i posten og jeg håper mottakeren blir fornøyd med resultatet :)
Vil ønske de MASSE MASSE lykke til med den kommende dåpen!

Stor klem fra Soffi

2 kommentarer:

Nina sa...

Så fine de ble :) Tenker det er en god følelse å sende de fra seg :)

Hehe, prinsen så rimelig fornøyd ut der han satt ja :)
Hønemor må bare kommentere litt at jeg syns selen over skuldrene satt litt høyt...sjekk om det kan reguleres.

Ønsker dere en superduper dag i finværet :)


Klem fra hønemor :)

Soffi sa...

Hei Hønemor ;) Har ikke funnet hvordan de kan reguleres, må innrømme at jeg synes de sitter litt høyt selv også...men det har til nå gått ganske greit :)Kanskje jeg skal ta en liten prat med Line som har samme vogna? Send gjerne over litt sol til Halden, her er det ikke supervær nå...håper på litt bedre vær utover morningen;) Klem

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails