mandag 3. mai 2010

Avslutning i GE

Fredag 30. april var min siste arbeidsdag i GE. Det føltes veldig vemodig å slutte etter 7 år, men heldigvis ga mine kollegaer meg en super avslutning. Sjokolade-konfektkake, wiener-kringle og et gedigent fruktfat som smakte fortreffelig. En flott blomsterbukett (bilde) og et nydelig smykke fra Thomas Sabo fikk jeg i avslutningsgave, de kjenner meg virkelig godt! Har ønsket meg Thomas Sabo smykke og armbånd i en evighet, men har alltid endt opp med å kjøpe det i gave til andre og har ikke spandert et på meg selv...kunne ikke passet bedre å få det i gave!

I dag var min første dag i ny jobb. Dette kommer til å bli veldig spennende! Første jeg tror jeg bør lære meg er navn på kollegaer og navnene på alle de forskjellige produktene. Det er virkelig ikke lett å følge med på nå i starten, men tipper at det hjelper etterhvert :o)

1 kommentar:

Nina sa...

Veeelig fine blomster altså og gøy at du fikk armbåndet du ønsket deg, men nå syns jeg det er skrekkelig lenge siden det har skjedd noe her inne....
Ta bilde av nye grillen da om ikke annet, hihi ;)
Savner dere da.

God klem fra Stavern :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails