torsdag 21. oktober 2010

Jippi!!!

Vi har endelig fått oss iMac! I dag gikk turen til Eplehuset i Fredrikstad og vi hadde på forhånd bestemt oss for 21" iMac (stasjonær), men ut av butikken var det en 27" iMac med oss hjem :)
Var litt redd for at skjermen skulle bli for stor, men det er den absolutt ikke i det hele tatt! Jeg er bare så strålende fornøyd altså! Tiden fremover nå må jeg bare bli litt bedre kjent med Macen sånn at jeg kan lage innlegg på bloggen min MED bilder (for det vet jeg Karin setter pris på hihi)
Jeg har jobbet litt for at vi skulle kjøpe oss en bærbar Mac, men den kampen tapte jeg...foreløpig :) Jeg får heller ønske meg det ved en senere anledning. Enn så lenge er jeg veldig fornøyd med denne iMacen :)

Nå merker jeg at jeg angrer litt på at jeg kjøpte meg Xperia istedet for iPhone, men gjort er gjort...de telefonene er dessverre litt for dyre til å bytte de ut sånn helt uten videre...kanskje jeg får meg en iPhone om en 5-6 år, det er jo så lenge jeg bruker å ha mine telefoner hehe

Nei, nå tror jeg jammen det er nattan her!
Døgnrytmen min er blitt snudd helt på hodet etter at lille knøttet kom :)

En god nattaklem fra Soffi

2 kommentarer:

Nina sa...

Nææææææææææ grattis da :) Så kult :)
Nå må du sette deg godt inn i det mac greiene så jeg har noen å spørre hvis jeg skulle være så gal at jeg en gang skulle finne på å gå over fra pc til mac. Gutta på jobben sverger jo til det, men de er grafikere og helt sikkert avhengig i det av den grunn.

Ja bilder vil vi ha, hehe, da blir iallefall mamsen glad:)

Ønsker dere en strålende helg som hver øyeblikk banker på...er det mulig at det er en uke siden jeg var hos dere snart...tiden flyr. Jeg vil forøvrig tilbake,buhu... hehe ;)

God klem fra meg :)

Lena Sommer sa...

ÅÅÅÅÅÅÅ endelig har du gjort det eneste fornuftige :-) hi hi hi..... When you go Mac, you dont go back!!! Du kommer fort til å venne deg til macen, og da blir bærbar neste. Men jeg må jo si at iMac er bare helt lekkert!!! Gratulerer!!! klem fra mac frelste Lena

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails