mandag 2. april 2012

Innredet bod

Ok, så tar det kanskje litt tid før hendelser blir dokumentert her på bloggen...men nå har jeg iallefall fått tatt et (nesten) ferdig-bilde av boden vi innredet i fjor sommer.

Vi har en innebod på ca. 5 kvadratmeter som jeg hadde et stort ønske om å få system på.
Vi hadde noen deler til overs fra vår Elfa innredning på soverommet.
Jeg tok mål av rommet og tegnet opp hvordan vi kunne få best mulig utnytte av boden.
I første omgang bestemte vi oss for hva type lagring vi trengte på rommet, og siden boden er innedørs syntes jeg det ble fornuftig å kunne lagre blant annet gardiner, sengetøy og klær utenfor sesong.



Slik så boden ut før innredningen begynte. Boden bestod av 2 stk garderoberskap MED dører 
( kjempe praktisk når det er så liten plass fra før ! Not ! ) og en hylle med garderobestang under.


I gang med fjerning av skap og hylle.



I gang med å montere Elfa-systemet. Vi valgte å gå for modellen som består av list helt øverst på veggen. Fra denne listen kunne vi henge på stenger som vi igjen monterte trådkurver, hyller og garderobestang til. Fordelen med denne modellen er at man "lett" kan ommøbler etter ønske :)


Vi har fått plass til 5 høyder med hyller, 2 rader med trådkurver (totalt 18 stk, fordelt på vanlig og tett-rutede kurver) og garderobestang i 2 høyder.

Til trådkurvene har vi valgt å kjøpe rammer vi satt de i slik at kurvene "ruller på hjul", utrolig praktisk!

Alt i alt er vi veldig fonøyde med løsningen!

1 kommentar:

Nina sa...

Ohh lord my hat, har jeg gått glipp av et innlegg....sett slik da ;)
Hehe, dette innlegget har jeg ventet på leeeenge altså, men kjenner tl å det kan ta litt til med ting. Det har blitt kjenpefint og superpraktisk, jeg har jo sett og prøvd det ;)
Skulle såååå ønsket å vært hos der på fjellet i påsken, men vi får ta det igjen.
Ønsker dere en fortsatt fin uke.

Tudelu :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails