tirsdag 6. juli 2010

En tur på fjellet




I helga som var bestemte vi oss for å ta en tur på hytta vår i Fagernes. Det angret jeg ikke på! Det er altså så avslappende å være der. Man hører elva renne (10-15 meter unna hytta), fuglene kvitrer, tiden forsvinner og Odin koser seg gløgg ihjel. Tror faktisk det er det stedet han liker best å være, bare flyr å vimser og vamser rundt på hytteområdet. Siden det ikke er hverken strøm eller vann på hytta blir livet veldig enkelt, det er iallefall ikke som hjemme og det er vel det jeg liker best! Masse stearinslys om kvelden som skaper god steming :o)


Rett utenfor inngangspartiet dukket denne lille krabaten opp rett som det var. Må nok innrømme at jeg likte den svært lite til å begynne med, men vente meg til den etter hvert...synes den nesten ble litt søt til og med :o)
Så lenge den ikke lager ugang er det helt i orden for meg!


I løpet av lørdagen hadde vi diverse typer vær. Alt fra sol til overskyet og skikkelig regnvær. manglet nesten bare tordenvær! Bildet under her er tatt da det regnet som verst. Da satt vi nemlig ute under taket ved inngangen å hørte på regnet, ganske koselig faktisk (så lenge det ikke varer hele dagen...).
Lørdag kveld satt vi ute ved bålplassen og grillet pølser, en fin avslutning på dagen!

Snart skal Larsern reise oppover for å sette igang bygging av nytt aneks. Siden det nærmer seg termin og jeg heller ikke skal ha ferie i sommer kommer jeg til å være hjemme. Så derfor håper jeg snart det HERSENS garderobeskapet snart kan komme, og gjerne med de RIKTIGE delene slik at jeg snart for tøyet på plass her (før jeg blir gal!)

Ha en toppers uke alle sammen!

1 kommentar:

... sa...

Hei nabo :D

Såå deilig å komme seg litt bort å bare nyte noen dager aleine :)
Odin er jo såå nydelig.. MÅ hilse på han en dag altså.. hihi..

Helt utrolig at det ikke har ordnet seg med garderobeskapet.. :/ Håper situasjonen er en annen i dette sekund :)

God helg til dere :)

klem fra nabo`n :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails