mandag 19. juli 2010

Ny mobil!

Endelig har jeg fått kjøpt meg ny mobil! Det ble en Sony Ericsson Xperia! Jeg har enda ikke satt meg helt inn i alle funksjonene, men gleder meg til å komme igang, den står til ladning nå :o) En av hovedgrunnene til at jeg måtte skaffe meg en ny mobil er at jeg har STORE problemer med å få ladet min gamle Sony Ericsson, er jo litt håpløst når jeg ikke får vært tilgjengelig...Jeg har lenge ønsket meg iPhone, men siden det er vanskelig å få kjøpt denne uten abonnement valgte jeg å gå for en ny Sony Ericsson (som jeg har blitt veldig fan av). Jeg har nemlig et super abonnement i dag som jeg absolutt ikke har lyst til å "miste" siden jeg ringer kjempe masse for nesten ingen kostnad (Abonnementet er dessverre utgått...)
Den nye mobilen er også valgt for at den har bra kamera, hele 8.1 Mega Pixels :o)

Gleder meg til å komme igang med "utforskingen"!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails