mandag 11. mai 2009

Navnefest



Min lille niese Sofie ble feiret med navnefest nå på lørdag og i denne anledningen laget jeg et kort til hovedpersonen. Det er i grunn samme bretteteknikk jeg har brukt tidligere, fortsatt viktig å bruke tosidig mønsterark til dette. Jeg valgte å skrive et dikt på kortet som jeg synes passet bra som et alternativ til en hilsen.


"Vi ønsker deg ikke gull,

ei heller penger og makt.

Vi ønsker deg mot til å være deg selv og stå for det du har sagt.

Vi ønsker deg ikke en stenfri vei,

men styrke til veien å gå.

Vi ønsker deg kjærlighet i rikelig monn,

og venner du kan stole på."

Navnet Sofie er trykket ut i "Spicy Chicken" og gode ønsker for dagen er trykket ut i "Frankie Skinni mini", begge fra QK.
Ha en fortsatt fin mandag


2 kommentarer:

Linescrap sa...

Nydelig kort, likte denne bretteteknikken. Kanskje du vil dele teknikken med meg?

Soffi sa...

Det kan jeg gjøre vettu :o) Skal gi en mer beskrivende innlegg om denne bretteteknikken snart jeg. Kjempe hyggelig at du har tatt deg tid til å titte innom siden min, det setter jeg stor pris på! Ha en fortsatt strålende lørdag!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails