lørdag 29. mai 2010

En lørdag uten planer....

I dag er det lørdag med knallvær, og Larsern jobber hele helga! Ja, sånn er det å ha turnusvakter....Har ingen spesielle planer i dag, men jeg vet jo godt at dagen blir fort fyllt opp med aktiviteter allikevel, og plutselig er det leggedags igjen...ja, sånn er det! Dagene bare flyr avgårde, og spesielt helgene..huff og huff...
Tipper at en lørdag helt uten planer kan fort ende opp med TV-titting om kveldene. Men i dag er det jo Grand Prix og allting! Blir nok til at jeg blir sittende å se litt på det tenker jeg :o) Har fått med meg noen av sangene som er med i kveld, og jeg holder en knapp på melodien fra Tyskland! Det er i allefall en melodi jeg nynner på i tide og utide i etterkant av å ha hørt den. Synes den er veldig bra jeg!
Den norske er ikke så aller verst den heller, men tipper på at den kommer til å havne midt på tabellen et sted...den som venter for se...

Da er det vel på tide å komme seg i ut i sola å gjøre noe fornuftig, ha en fortreffelig lørdag alle sammen!

Klemz Soffi

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails