lørdag 30. juni 2012

Grønn glede

Et lite utvalg av planter fra hagen:





Mynte er kjekt å ha i hagen. 
Man vet jo aldri når lysten til å lage seg 
en god Mojito kan dukke opp :)


Flott Iris jeg har fått av min snille svigerinne!


Dette er faktisk sitron-timian!
Denne kjøpte jeg da jeg var på Smålendenes marked
på Borgarsyssel museum (Sarpsborg).
Har ikke hørt om denne urten før, 
men ble veldig fristet til å ta den med hjem!
Har fortsatt til gode å bruke den i matlaging, 
men muligheten kommer tenker jeg :)

Deilig duft av sitron! 
I disse dager har den også masse flotte lilla blomster, 
ganske dekorativ egentlig!


Årets pynt av inngangspartiet.
Var en liten snartur på et lokalt gartneri.
Dit blir det flere turer for makan til service! 
Dette var ingen ironisk spøk, de var virkelig flinke!



Om det går 2 dager eller 2 måneder 
til neste oppdatering kan jeg dessverre ikke si noe om, 
den som venter får se :)

Stoor klem

1 kommentar:

Nina sa...

Hvis du henger i nå så blir det sån ca 2 mnd ;)
Så kosleig det er hos dere om sommeren...kanksje vi må prøve oss neste sommer på andre siden av fjorden ;)

Klem :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails