onsdag 2. juni 2010

Barnevogner...

I dag tok vi turen over til Sverige for blant annet å sjekke ut barnevogner! Ja, det er faktisk sant, kun 3 måneder igjen til termin i dag :o) Jeg har undersøkt en del og kommet frem til at det er mange som anbefaler Emmaljunga vogn. Så etter å ha vært en tur i butikken og fått en innføring er jeg fortsatt litt i tvil...enten en CityCross eller en Edge...foreløpig er vi mest enige om Edge´n da den hadde masse bra tillegg. Det jeg er skeptisk til er at dette er en forholdsvis stor vogn og kan bli tung å ta inn og ut av bilen...men vi fikk faktisk beskjed om å bestille forholdsvis raskt dersom vi ville være sikre på å få den før termin....og jeg som trodde vi var ute i "god" tid!
Skjønner at jeg bør begynne å få oversikt over hva vi trenger for så å handle inn, tiden går utrolig fort! 10 uker igjen til permisjonen starter!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails