fredag 4. juni 2010

Sol, sommer og helg!


Endelig fredag! Det er heller ikke dumt med 21°C og deilig sol!
Siden det er så deilig å være ute, er det koselig å ha litt hage og blomster å styre med :o)

Amerikanske blåbær! De blir større en norske blåbær og er ikke røde/blå/lilla inne i. De er kjempe fine å pynte kaker med og så smaker de ikke så verst :o)

Jorbær har vi også plantet. Håper på litt jordbær dessert i sommer, så sant ikke alle blir spist opp av fuglene...Vi er også så heldige å ha en del markjordbær i hagen! nam-nam
Tidligere har jeg laget hjemmelaget is av markjordbær og blåbær, kjempe godt!
kanskje jeg får ånden over meg igjen ?!
Tror du jeg ble glad når jeg "oppdaget" at vi har syrintre i hagen?? Jeg bare elsker lukten av disse blomstene! Synd de ikke blomstrer hele sommeren...
Også har vi Odin-podin da! koser seg ute i fin-været :o)

God helg alle sammen!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Så gøy....... å se alle planten og blomster, som dere har i hagen.... Det høres ut som dere stor koser dere:))))

Soffi sa...

Ja, vi koser oss her i Halden vettu :o)Men det er nok ikke fyllt opp med blomster i hagen dessverre...var nok det jeg drømte om, men det ble fort veldig dyrt! Men litt er det, og mer blir det neste år :o) Du får ta deg en tur innom om du er i nærheten :o)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails