onsdag 9. juni 2010

Dagens oppdatering

Har i dag vært på kontroll hos jordmor og alt sto bra til med knøtten i magen. Jordmora mener han trives godt :o) Det er alltid beroligende å høre! Magen er litt utenfor den normale kurva (dvs. litt for stor...), men ingenting å bekymre seg for i følge henne, så da stoler jeg på det!

Nå har jeg begynt å glede meg skikkelig til neste uke, da er det 3D ultralyd som står for tur og gjett om jeg er spent?! Blir nok litt rart å se babyen, håper vi får noen skikkelige bra bilder med oss hjem! Jeg er også veldig spent på om vi vil få bekreftet at det er gutt igjen, da må det vel begynne å gå opp for meg?? Kanskje til og med starte litt handling, har jo veldig lyst til det...men det er hele tiden den usikkerheten....det meste er blått eller rosa (arg!)...kunne det ikke vært mer til babyer i f.eks. limegrønt??

Gleder meg til baby-stæsj shopping, det er mye som mangler! og kanskje blir det ikke "ny" bil på oss også, var å så på 3 stk Toyota RAV4 i går, må innrømme at jeg falt pladask for den ene....

Ha en super onsdags kveld!

1 kommentar:

Nina sa...

Ååååååååå så spennede. Huff, jeg føler ikke jeg får fulgt så godt med nå altså som du ikke bor hos oss, men da er det jo veldig fint med denne bloggen da så jeg får fulgt litt med ;)
Vogn, bil og ultralyd, wow...super flink til å oppdatere. Gleder meg super masse til å kikke på sistnevnte og fåper vi kan ses om ikke så lenge.

Klem fra "tante nina"

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails