søndag 15. august 2010

Allsang på Grensen


Onsdag 11. august var Mamma og jeg på Allsang på Grensen. Ingen av oss hadde vært på dette før, men har jo sett noen av programmene på TV. Vi var også så heldige at de snille naboene våre tilbød oss VIP plasser! Vi endte da med å sitte på FØRSTE rad! Jeg var altså livredd for å bli filmet da jeg selv føler at jeg ser ut som en godt stappet flodhest for tiden, hadde nok ikke tatt meg særlig bra ut på TV i disse dager iallefall...Mamma var super fornøyd med å sitte helt foran og beroliget meg med at det ikke ville bli mye filming helt fremme ved scenen, noe hun faktisk (heldigvis) hadde helt rett i :o)


En av 90-tallets store idoler, nemlig gruppa Rednex!


Ble dessverre ikke veldig klart og tydelig bilde dette, men været var jo heller ikke akkurat det beste på onsdagen. Dette er bildet fra "finale" syngingen da alle artistene sang forskjellige sanger og møttes oppe på scenen til slutt. Selv om vi ikke fikk sett alle opptredene på nært hold fikk vi iallefall sett alle artistene :o)


Må jo også ha med et avslapningsbilde av Odin! Dette er fra forrige søndag hvor vi var med Trine og Sindre ut på Singleøya. Det er så utrolig deilig å komme seg ut på sjøen når været er godt! Håper ikke det blir lenge til vi får oss båt igjen, kanskje neste år? Det er iallefall planen, men anekset på fjellet har første prioritet, så tiden vil vise...

Nå har jeg startet permisjonsstiden min og det er lenge siden jeg har følt at det har vært flere "lørdager" på rad :o) Tok noen dager før jeg hadde fått roet meg ned litt etter litt mye stress med alt som skulle være ferdig på jobb innen permisjonstart.

Ønsker dere alle en fortsatt flott søndag!

Klemz Soffi

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails